Overslaan en naar de inhoud gaan

Consultant Customer & Brand Strategy

Bedrijven helpen bij het versterken en/of digitaliseren van hun front-office (marketing, sales en service), merkportfolio’s doorlichten en waarderen, het ontwikkelen van een merkstrategie of het ontwerpen, inrichten en implementeren van een klantbedieningsstrategie. Zijn het voorbeelden waar je energie van krijgt? Laten we dan kennis maken!

Finance & Strategy
Strategy Consulting
Young Professional (0-3)
Corporate Clients
Public Sector
Healthcare
Mid-markets
Financial Services
Amstelveen

Jouw uitdagingen

  • Klanten helpen bij het definiëren en implementeren van hun ambities op gebied van digitale front-office transformaties, customer experience, klantbedieningstrategie en merk
  • Begeleiden en/of maken van presentatiematerialen en analyses voor projecten
  • Verantwoordelijkheid nemen voor deliverables en werkstromen binnen een project
  • Het communiceren van inzichten en aanbevelingen richting de klant

Dit neem jij mee

  • Je hebt een afgeronde master in economie, bedrijfskunde, (gedrags)psychologie, communicatiewetenschappen, behavioral sciences/economics, marketing, filosofie of een vergelijkbare studie
  • Je hebt ervaring opgedaan op het gebied van front-office transformaties (customer, digital transformation, marketing, CX) of op het gebied van marketing strategie, CX strategie of customer strategie
  • Je herkent je in de volgende kernwaarden; Positief, moedig en sociaal sterk ontwikkeld
  • Je hebt een zonnige kijk op het leven, lach op het gezicht en goede dosis humor
  • Je hebt een goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal is een vereiste
* Deze eisen geven een richting van het profiel dat wij zoeken voor deze functie. Uit onderzoek blijkt dat voornamelijk mannelijke kandidaten al bij een 60% match solliciteren en vrouwen bij een 100% match. Voldoe jij niet aan alle eisen maar denk je wel dat dit de functie voor jou is? Dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren.
image
image
image

Wat ga jij doen als
Consultant Customer & Brand Strategy?

Als consultant Customer & Brand Strategy word je vanaf dag één meegenomen in kortlopende strategische nationale en internationale adviesopdrachten, of doe je praktijkervaring op bij grootschalige front-office transformaties. Je werk bestaat uit een uitdagende mix van klantcontact, uitvoeren van analyses en uitwerken van klantvraagstukken. Er is een hoge mate van verantwoordelijkheid en diversiteit in opdrachten. Vakinhoudelijke kennis en consulting vaardigheden doe je snel op met behulp van het uitgebreide trainingsaanbod.

Samen met de team werk je aan proposities en projecten die de klanten de kans bieden om hun front office te digitaliseren, een onderscheidende customer strategy en/of experience te definiëren en een front office transformatie roadmap te ontwikkelen. Binnen het team kun jij je specialiseren in verschillende richtingen: digitalisering van front-office transformaties, customer experience, customer research, CRM implementaties, en merk strategie.

 

"Voor mij gaat het in het Customer & Brand Strategy team vooral om klanten helpen ‘future-fit” te worden: dit doen we door het verbinden van een klantgerichte en digitale ondersteunende aanpak”

 

Het Customer & Brand Strategy team maakt onderdeel uit van een wereldwijd netwerk van strategiespecialisten die samenwerken in de Global Strategy Group. Het team staat centraal bij het leveren van innovatieve en grootschalige klantgerichte digitale transformatieprogramma's in alle markt- en industriesegmenten om onze klanten te helpen hun bedrijf opnieuw uit te vinden voor het digitale tijdperk. Wij maken de ontwikkeling van innovatieve nieuwe producten en diensten mogelijk en helpen onze klanten om te vormen tot omni-channel, klantgerichte, kostenefficiënte bedrijven. Het geheim van ons succes? Een modern en creatief team in alle opzichten met een cultuur van nieuwsgierigheid, verkenning en groei.

Dit bieden wij

  • Een marktconform salaris, winstuitkering, een vaste onkostenvergoeding en een thuiswerkvergoeding 

  • 30 vakantiedagen (op fulltime basis) en de mogelijkheid om meer dagen te kopen of je vakantiedagen te verkopen.  

  • Een volledig ingerichte thuiswerkplek.  

  • Een leaseauto of een mobiliteitsregeling.

  • Een laptop en iPhone die je ook privé mag gebruiken.  

  • Een flexibel pensioen zonder verplichte eigen bijdrage.  

  • Een uitgebreid aanbod van trainingen en opleidingen die bijdragen aan jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.  

  • Aa

Digitale front office transformaties
33%
Merk strategie
33%
Customer Experience
33%
  • Intern propositie-ontwikkeling

  • Klant werk

  • Training & persoonlijke ontwikkeling

Sollicitatieprocedure

Stap 1 - Jouw sollicitatie

Heb je gesolliciteerd? Als wij een match zien met jouw cv en de vacature vragen wij je in de meeste gevallen een online assessment (capaciteitentest) te maken. Voldoet jouw score aan de gestelde norm? Dan vul je ook een persoonlijkheidsvragenlijst in. De resultaten geven inzicht in jouw gedragsvoorkeuren en competenties. Voor sommige functies nodigen wij je direct uit voor een eerste interview en hoef je geen online assessment te maken.

Let op: Kan je geen cv of motivatiebrief uploaden bij jouw sollicitatie, dan maak je eerst de KPMG Talent Pitch. Aan het einde van de Talent Titch kan je je cv en indien nodig ook een motivatiebrief uploaden.

 

Stap 2 – Het eerste gesprek

Na een positieve afronding van de KPMG Talent Pitch nodigen we je uit voor een eerste gesprek met een recruiter. In sommige gevallen is er ook direct al een collega van de betreffende afdeling bij het gesprek aanwezig. Dit gesprek is een wederzijdse kennismaking, waarbij jij dus ook de kans krijgt om alle vragen die je waarschijnlijk hebt te stellen.

Stap 3 – Vervolg gesprek

Nog steeds enthousiast? Dan volgt er een tweede kennismaking. We gaan in dit tweede gesprek dieper in op de functie en de inhoudelijke thema’s waar je mee te maken gaat krijgen. Eventueel word je gevraagd om voor dit gesprek een business case voor te bereiden. Soms vindt er nog een derde gesprek plaats.

Stap 4 – Aanbod

Hebben we een match? Dan ontvang je van ons een aanbod om te starten bij KPMG. In het aanbod vind je niet alleen je salaris, maar lees je ook meer over ons complete aanbod aan arbeidsvoorwaarden, zoals jouw pensioen, vakantiedagen, en meer. Zeg je “ja”? Dan feliciteren we je als nieuwe collega en nemen we je mee naar de allerlaatste stap.

Stap 5 - Screening

Wij willen in alle opzichten een integere en betrouwbare organisatie zijn, dus screenen we iedereen die bij ons komt werken. Validata doet deze screening en checkt daarbij onder andere referenties. Alles in orde? De weg naar een mooie carrière bij KPMG ligt voor je open. Je start dan met het uitgebreide onboarding programma. Wil je meer weten over onze sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met ons recruitmentteam via recruitment@kpmg.nl 

  • Stap 1
  • Stap 2
  • Stap 3
  • Stap 4
  • Stap 5

Ja, ik wil solliciteren

* Verplicht veld

Let op: Je kan je cv en motivatiebrief later in het sollicitatieproces uploaden.

Interesse?
Let’s meet Lieke Avéres

Inhousedag Finance & Business Services

14-10-2022

Altijd al benieuwd geweest naar consultancy bij KPMG? Heb jij affiniteit met uitdagende bedrijfsprocesoptimalisaties die vallen in werkvelden als Finance, Supply Chain, Procurement, Digitalisering, HR transformaties en IT Sourcing? Dan is de KPMG inhousedag van de afdeling Finance & Business Services iets voor jou!

Naut van Osnabrugge
Recruiter
Wil jij meer weten over dit evenement? Klik hier!